Είπαν για εμάς...

 

 

 

4.9/5 1112 Reviews
4.9/5 287 Reviews

Όροι χρήσης - Δήλωση Απορρήτου

ΟΙ ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ & ΠΩΛΗΣΗΣ

Καλωσήλθατε στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα aromania.gr. Το Ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει τις υπηρεσίες του προς εσάς, τους επισκέπτες ή πελάτες , μόνο με την αποδοχή από πλευράς σας των ακόλουθων Όρων Χρήσης. Εφόσον επισκεφθείτε ή πραγματοποιήσετε αγορές μέσω του aromania.gr, αποδέχεστε αυτόματα αυτούς τους όρους. Παρακαλούμε να τους διαβάσετε προσεκτικά. Επίσης σημειώνεται ότι χρήση ή αγορά οποιωνδήποτε άλλων υπηρεσιών παρερχομένων από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα aromania.gr, υπόκεινται στους συγκεκριμένους όρους χρήσης, εκτός από τις περιπτώσεις που αποκλίσεις από τους εν λόγω όρους αναφέρονται ρητώς.

1.  Πληροφορίες προϊόντων

Οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τα προϊόντα είναι αντιπροσωπευτικές των προϊόντων εκτός αν οι εταιρείες επίσημα τις αλλάξουν και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για τo aromania.gr  Επιπλέον, όσον αφορά στα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις περιγραφές των προϊόντων που προέρχονται από τους συνεργάτες ή τους προμηθευτές μας, το aromania.gr απαλλάσσεται κάθε ευθύνης όσον αφορά στην ισχύ του περιεχομένου τους.


2. Τιμές

Οι τιμές που αναφέρονται στον Ιστότοπο είναι σε ευρώ και περιλαμβάνουν όλες τις φορολογικές επιβαρύνσεις  (24% ΦΠΑ) εκτός από τα έξοδα αποστολής. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη και εμφανίζονται κατά τη διάρκεια της παραγγελίας ενώ τιμολογούνται στο τέλος της παραγγελίας επιπλέον της τιμής των επιλεχθέντων προϊόντων.

Το aromania.gr επιφυλάσσει το δικαίωμα τροποποίησης των τιμών που εφαρμόζονται στα προϊόντα του Site του σε οποιαδήποτε στιγμή αλλά δεσμεύεται να εφαρμόσει τις τιμές που αναγράφονταν στον Ιστότοπο κατά τη στιγμή της παραγγελία σας.

 

 


4. Διαθεσιμότητα

Σημειώστε πως διεκπεραιώνουμε την παραγγελία σας μέσα στο πλαίσιο των διαθέσιμων αποθεμάτων μας.

Σε περίπτωση που ένα από τα προϊόντα μας δεν είναι διαθέσιμο στο απόθεμά μας, δεσμευόμαστε να σας επικοινωνήσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας πληροφορώντας σας για την προθεσμία εντός της οποίας θα μπορεί να σας παραδοθεί το προιόν.

Επιπλέον, οι διαθεσιμότητες των προϊόντων αναφέρονται ενδεικτικά και δεν είναι δεσμευτικές.

5. Tρόποι παράδοσης & πληρωμής

Το Aromania.gr συνεργάζεται με την SPEEDEX για παραδόσεις σε όλη την Ελλάδα & την Red Courier για παραδόσεις εντός Αττικής. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-2 εργάσιμες (σε περίπτωση δυσπρόσιτης περιοχής ο χρόνος παράδοσης ανέρχεται στην 1 εβδομάδα). Η επιβάρυνση είναι 3€ για παραγγελίες κάτω των 100€ και ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες από 100€ και άνω, χωρίς επιπλέον χρέωση για την αντικαταβολή και στις δυο περιπτώσεις. Υπάρχει και η περίπτωση παράδοσης Αυθημερόν μόνο για επιλεγμένες περιοχές της Αττικής με κόστος μεταφορικών το οποίο ανέρχεται στα 6€.

To aromania.gr σας προσφέρει 4 τρόπους πληρωμής

 - Αντικαταβολή χωρίς χρέωση

- Πληρωμή με Paypal

- Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική μέσω Τράπεζας Πειραιώς

Στην περίπτωση που επιθυμείτε η πληρωμή να γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να συμπληρώσετε στο πεδίο "Στοιχεία Πληρωμής" τα πλήρη στοιχεία του κατόχου της κάρτας. Στην περίπτωση που δεν αναφέρονται τα στοιχεία του κατόχου κάρτα, η συναλλαγή θα ακυρώνεται. Η διεύθυνση αποστολής μπορεί να παραμείνει ίδια ή να εισάγετε διαφορετική. 

Η πληρωμή on-line μέσω πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ασφαλείας " Secure Socket Layer " που εξασφαλίζει την κωδικοποίηση (encrypting) των τραπεζικών σας στοιχείων κατά την μετάδοσή τους στο δίκτυο.

 

- Κατάθεση σε έναν από τους παρακάτω λογαριασμούς

- Μέσω κατάθεση σε τράπεζα Πειραιώς:

αρ. λογαριασμού:5037-083490-089
IBAN: GR19 0172 0370 0050 3708 3490 089  
BIC Τράπεζας Πειραιώς: PIRBGRAA
Δικαιούχος: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΓΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ

 

Κατά την ολοκλήρωση της συνναλαγής, παρακαλούμε να ενημερώσετε το κατάστημα είτε τηλεφωνικως στο 2103003603 ή μέσω email στο info@aromania.gr.

 

Οι προθεσμίες παράδοσης που αναφέρονται στο Site είναι ενδεικτικές και μπορούν ενδεχομένως να τροποποιηθούν. Το aromania.gr δεν θα μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο των συνεπειών που οφείλονται σε καθυστέρηση παράδοσης ή απώλεια του δέματός σας εκ μέρους του μεταφορέα.


Σε περίπτωση μη λήψης του δέματος στις αναφερόμενες προθεσμίες, μια έρευνα πραγματοποιείται προς τον μεταφορέα και διαρκεί ως και 15 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση ή επαναποστολή δεν θα μπορεί να λάβει χώρα.

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, στο δελτίο παράδοσης και υπό μορφή χειρόγραφων παρατηρήσεων μετά υπογραφής, οποιαδήποτε ανωμαλία.

Οφείλετε επίσης να επιβεβαιώσετε μέσω fax ( **FAX** ) ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (order@aromania.gr) αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο μια εργάσιμη ημέρα μετά από την παραλαβή της παραγγελία σας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει τo aromania.gr από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη.

Αν τα προϊόντα οφείλουν να επιστραφούν, θα πρέπει να αποσταλούν εντός 2 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση:

**Σοφοκλέους 146, Καλλιθέα – τ.κ. 17672 –ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΓΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ **

Η επιστροφή των προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία, τα αξεσουάρ, και τις οδηγίες χρήσης τους. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον Πελάτη.

Σας πληροφορούμε ότι μια καθυστέρηση 24 ωρών είναι δυνατή όσον αφορά την παράδοση της παραγγελίας σας. Πράγματι, για λόγους ασφαλείας, όλες οι παραγγελίες που πληρώνονται μέσω πιστωτικής κάρτας αποτελούν αντικείμενο εξακρίβωσης εκ μέρους του aromania.gr

Συμπληρωματικές πληροφορίες θα μπορούν να ζητηθούν, ή και να απαιτηθούν για την επικύρωση της αγοράς σας.
Συνεπώς, και προκειμένου να αποφύγετε οποιαδήποτε καθυστέρηση, σας καλούμε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας
- μια κατοχυρωμένη ή επαγγελματική διεύθυνση email (του τύπου OTENET, FORTHNET, TELLAS...).
- έναν αριθμό σταθερού τηλεφώνου (εργασίας ή οικίας) για να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε οποιαδήποτε στιγμή.
Επιπλέον, για κάθε παραγγελία της οποίας το ύψος υπερβαίνει το όριο που έχει θέσει το aromania.gr (900 ευρώ), θα σας ζητηθεί να μας αποστείλετε ένα δελτίο ταυτότητας και ένα δικαιολογητικό κατοικίας μέσω φάξ, email ή ταχυδρομείου.

Λυπούμαστε για ενόχληση που σας προξενούμε, ωστόσο αυτά τα μέτρα αποδεικνύουν την θέλησή μας να προστατεύσουμε τους πελάτες μας από ενδεχόμενες απάτες μέσω πιστωτικής κάρτας.

 

6. Ασφάλεια συναλλαγών

Για να αντιμετωπιστεί η απάτη μέσω του Διαδικτύου, πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία του αγοραστή μπορεί να κοινοποιηθούν σε οποιοδήποτε τρίτο μέρος εξουσιοδοτείται από τον νόμο ή ορίζεται από την ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΓΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ  ώστε να επιβεβαιωθεί η ταυτότητα του αγοραστή, η εγκυρότητα της παραγγελίας, η εγκυρότητα της μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε και η επιλεγμένη μέθοδος παράδοσης.

Η ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΙΓΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ χρησιμοποιεί τις ενδεδειγμένες μεθόδους με έγκυρες τεχνικές κρυπτογράφησης για να διασφαλίσει την ασφάλεια των συναλλαγών της. Η ασφάλεια των συναλλαγών βασίζεται στην ταυτοποίηση του αγοραστή  και στην εμπιστευτικότητα της ολότητας των στοιχείων. Η όλη η διαδικασία πληρωμής μέσω του eshop, πραγματοποιείται αποκλειστικά στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ μέσω της λύσης Redirection, η οποία χρησιμοποιεί SSL encryption με 128-bit μέγεθος κλειδιού, για ασφαλείς on-line εμπορικές συναλλαγές. Με αυτό τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων του αριθμού της πιστωτικής κάρτας, ημερομηνία λήξης της κάρτας και λοιπά στοιχεία της κάρτας σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet.

Για αγορές με κάρτα μέσω της εφαρμογής, η διαδικασία πληρωμής πραγματοποιείται μέσω Τράπεζας Πειραιώς, εντός της εφαρμογής.

 

 
7. Ακύρωση

Το Aromania διαθέτει μηχανισμό για την ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) που έχει ήδη καταχωρηθεί. Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας ( ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@aromania.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2130442353. Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση


8. Επιστροφή
 

Οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντων  γίνεται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης ή αποστολήs e- mail στο info@aromania.gr. Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και έχει προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών όπου μπορεί να επιστρέψει το προϊόν. Σε περίπτωση που η 14η ημέρα πέφτει σε Σάββατο, Κυριακή ή αργία, τότε η προθεσμία επιμηκύνεται έως την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το σχετικό αποδεικτικό συναλλαγής (Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή Τιμολόγιο - Δελτίο Αποστολής). Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί (αφαίρεση προστατευτικής ζελατίνας) ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Επίσης επιστροφές/αλλαγές δεν γίνονται δεκτές για προϊόντα που δεν φέρουν ταινία ασφαλείας (lip gloss, mascara, lip liner, eye liner, βερνίκια νυχιών και γενικότερα είδη που έρχονται σε επαφή με το δέρμα για να χρησιμοποιηθούν) για λόγους υγιεινής και προστασίας της υγείας.
Ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει
- την επιστροφή του προϊόντος αλλαγή του με ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
- αποζημίωση ίση με το κόστος των επιστρεφόμενων προϊόντων
η οποία θα ολοκληρωθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραληφθούν τα προϊόντα. Η επιστροφή θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη και εφόσον το προϊόν έχει επιστραφεί και παραληφθεί στην έδρα μας.



Παρακαλούμε, σημειώστε ότι τα έξοδα μεταφοράς εμπίπτουν στον πελάτη κατά την αποστολή του προιόντος (το προιόν αποστέλλεται με ευθύνη του πελάτη).

Σας συμβουλεύουμε να επιστρέψετε το προϊόν ως συστημένο δέμα και να επιλέξετε ενδεχομένως αποστολή δηλωμένης αξίας που να αντιπροσωπεύει το κόστος των προϊόντων που αποστέλλετε. Κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο σε περίπτωση κλοπής ή απώλειας από τις μεταφορικές υπηρεσίες.
Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ'ευθύνη του Πελάτη.

Κάθε προιόν που θα έχει υποστεί ζημιές, ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση. Αν το προϊόν που επιστράφηκε είναι ελλιπές ή έχει υποστεί ζημιές, μια μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί σύμφωνα με τη διάγνωση που θα πραγματοποιηθεί από το τμήμα του aromania.gr

Με υπερηφάνεια και χαρά σας καλωσορίζουμε στο νέο μας κατάστημα στη πλατεία Ελευθερίας στον Κορυδαλλό